Reklama teaserowa
Reklama teaserowa - zwana także reklamą drażniącą jest owo rodzaj reklamy dokonywanej w środku co w środku żadnym wypadku dwóch odsłonach. W pierwszym etapie podawany jest wiadomość oficjalna mający przyciągnąć uwagę konsumenta, w środku drugim etapie podawany jest wiadomość oficjalna właściwy.Teaser musi zaskoczyć, wpłynąć aż do myślenia. Sprawdza się w trakcie wprowadzania na zbyt nowej marki, produktu owo znaczy poważnej zmiany oferty firmy. Powinien sklecić w środku odbiorcy prąd natomiast uwolnić zainteresowanie odgadnięcia, co przypadkiem się kryć zbytnio zagadkowym przekazem. Zachęcony natomiast nerwowy użytkownik chce znać więcej, chce być obcykanym zwieńczenie tej bajki, skutkiem tego także oczekuje na jej finał.Przykład: na billboardzie pojawia się slogan: MOC emocji. Slogan ozdobiony jest rysunkiem głowy byka. W kolejnej odsłonie zainteresowanie wzbudzona tym komunikatem jest zaspokojona: ujawnia się reklamodawca - jedna spośród firm ubezpieczeniowych.Przed piłkarskimi Mistrzostwa Europy w środku 2008 roku pojawiła się reklama teaserowa spośród trenerem reprezentacji polski, Leo Beenhakkerem i pytanie: "Jakie zmiany ujawni Leo Beenhakker?" (w domyśle - w środku składzie Polaków).Po kilku dniach oczekiwania okazało się, iż Leo Beenhakker zachęca aż do zmiany, lecz konta w środku banku BZ WBK: "Zmień rachunek rozliczeniowy - na rzecz pieniędzy!"Teaser w środku Polsce wykorzystują m.in. Play, Lech, sieci internetowe.Reklama teaserowa