Pay-per-View Full Screen

Pay-per-view Full Screen – niekonwencjonalny wzorzec emisji reklamy wideo wewnątrz Internecie, wewnątrz którym kontrahent inicjuje oglądanie reklamy również potwierdza aktywne obejrzenia przez akcję po jej zakończeniu – np. przez potwierdzające klikniecie wewnątrz mianowany obszar. Reklama jest prezentowana na całym ekranie, na czarnym tle. Nie ma potencjał obejrzenia reklamy wewnątrz oknie, czyli podobnie przełączenia na inną aplikację oznacza to robienia czegokolwiek innego na komputerze. Tym samym w czasie emisji spotu guzik negacja logiczna rozprasza uwagi użytkownika.Dodatkową opcją dostępną na rzecz reklamodawców jest możność zadania użytkownikowi dowolnego pytania nim również po emisji reklamy.W modelu Pay-per-view Full Screen zastosowano rozliczanie kosztów reklamy wedle formuły CPV (Cost per view). Wskaźnik ów podkreśla, iż reklamodawca wewnątrz przeciwieństwie aż do CPM (Cost per mile) ponosi koszty ledwo zbyt wewnątrz istocie obejrzane, oraz negacja logiczna jeno wyświetlane reklamy.Model Pay-per-view Full Screen został stworzony po największej części spośród myślą o reklamodawcach iżby znieść różnice słabe okolica reklamy wewnątrz sieci również pomóc im zoptymalizować wydatki na reklamy wideo wewnątrz Internecie.Model Pay-per-view Full Screen po kiedyś najważniejszy został obrobiony również zastosowany dzięki twórców serwisu Otineo.com.