Neuromarketing

Neuromarketing owo zastosowanie narzędzi pomiarowych stosowanych w środku naukowych badaniach psychofizjologicznych plus wiedzy o zachowaniach człowieka, w środku procesie optymalizacji bodźców marketingowych. Neuromarketing zawiera się w środku trzech obszarach Neuromarketing wydatnie zwiększa właściwość decyzji podejmowanych w środku procesie kształtowania komunikacji spośród rynkiem. Klasyczne badania konsumentów, dotyczące produktów czyli reklam, wiążą się spośród koniecznością uwzględniania dodatkowego marginesu błędu: badane osoby negacja logiczna furt odpowiadają tak, gdy uważają w środku rzeczywistości. Dodatkowo, gdy odkryli naukowcy, w środku pobliżu prawdziwej decyzji zakupowej, na ogół działa podświadomość, za pomocą co nabywca negacja logiczna zdaje sobie sprawy, iż jego możliwość negacja logiczna jest furt świadomą decyzją. W rezultacie tradycyjne metody badawcze, takie gdy np. zogniskowane wywiady grupowe (FGI) w środku niewielkim stopniu pozwalają zaplanować prawdziwe zachowania konsumentów - dostarczają jeno części informacji potrzebnych aż do wsparcia procesu decyzyjnego marketera Neuromarketing zajmuje się bezpośrednim badaniem reakcji psychofizjologicznych konsumentów zmniejszając w środku ów procedura opcja świadomej ingerencji badanych w środku wyniki. Najczęstsze metody badawcze wykorzystywane w środku neuromarketingu to:Firmy, które w charakterze pierwsze danie korzystały spośród technik neuro, wykorzystując je w środku pobliżu badaniu swoich produktów plus kampanii reklamowych, owo m.in. Coca-Cola, Procter & Gamble, General Motors, Kodak, Bank of America azali Nestle.W Polsce neuromarketingiem zajmują się naukowcy:stowarzyszenie NeuroPsychoEconomics